მოსწავლე
(სახელი, გვარი)
|
შეუძლია/არ შეუძლია სიმღერა მარტო/ სხვებთან ერთად
|
სხეულის მოძრაობით გადმოსცემს მუსიკით გამოწვეულ ემოციას
|
გამოხატავს დადებიტ/უარყოფით დამოკიდებულებას მოსმენილი ნაწარმოების მიმართ
|
სწორად წარმოთქვამს ნასწავლ ტერმინებს საუბრის დროს
|
განმარტავს ტერმინებს
|
1.
| |||||
2.
| |||||
3.
| |||||
4.
| |||||
5.
| |||||
6.
| |||||
7.
| |||||
8.
|
მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
სახელი, გვარი --------------------------------------------
თარიღი -----------------------------------------------------
კლასი -----------------------------------------------------
თემა --------------------------------------------------------
აღნიშნე სწორი პასუხი
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
არასდროს
|
ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ?
| |||
ვცდილობ არგუმენტირებულად ვისაუბრო.
| |||
როცა სხვა ლაპარაკობს, აქტიურად ვუსმენ.
| |||
განსხვავებული აზრი მაინტერესებს.
| |||
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ.
| |||
ვცდილობ თემას არ ავცდე.
| |||
ვიცი, რომ კამათი ჩხუბში არ გადაიზარდოს.
|
მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა
კითხვები
|
დიახ
|
არა
|
გამოვხატავ თუ არა ნათლად იმას, რისი თქმაც მსურს?
| ||
სასიამოვნოდ აღიქმება თუ არა ჩემი ხმის სიმაღლე?
| ||
არის თუ არა ჩემი საუბარი მონიტონური და უემოციო?
| ||
ყველა სიტყვას ნათლად და გასაგებად წარმოვთქვამ?
| ||
არის თუ არა ჩემი სამეტყველო ენა რთული და ტერმინოლოგიით
| ||
დატვირთული?
| ||
ვიყენებ თუ არა აქტიურ მოსმენის ტექნიკას?
| ||
ვაძლევ თუ არა განსაზღვრულ დროს მოსწავლეებს კითხვაზე პასუხის გასაცემად?
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий